Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2012 22:43 - Подари си 5 минути :) - шеста част - Ще дочакаме ли събарянето на стената...
Автор: shining Категория: Видео   
Прочетен: 1715 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 10.11.2016 11:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...в  "Стената" на Роджър Уотърс?

Засега сме приятно вцепенени...

Като прочетох ентусиазираната новина на СМЕ
и ме обзеха едни такива смесени чувства,
та затова реших да споделя с вас и да ви
попитам вие какво чувствате, какво очаквате.

Всъщност съборихме ли стените?...
Или изградихме нови...

Ето го култовия спектакъл на Уотърс -
за тези, които няма да могат да си го позволят.


И така:  30 август 2013г., стадион "Васил Левски" ,
Роджър Уотърс, "Стената"

Дано.





Тагове:   The Wall,   roger waters,


Гласувай:
11



1. 4aiotgluhar4e - Като гледам как няма отзиви на по...
10.11.2012 20:02
Като гледам как няма отзиви на постинг, който в друга част от мрежата би предизвикал фурор, та си мисля, че не стени, зандани имаме в душите си. И много упорито (и тъпо) продължаваме да ги зидаме, за съжаление. Знаеш ли, аз имам една теза, която никой до момента не е опровергал. Смятам, че българинът си обича нещастията. Удобни са му и му дават алиби да си мрънка. Къде-къде по-лесно е да се оплакваш, да псуваш властта и да завиждаш на съседа, отколкото да се напънеш и да се погрижиш за себе си, за семейството си, за своя град. Това е стената - сами си строим килии, за да можем после да си го изкараме. По този повод се сетих за един стар виц: "Мамка им и идиоти, днес пак вали!" И така от родител на дете...

А за концерта, мерси за подсещалката :) От поне година не съм го гледала и тази вечер ще си направя един хуууубав подарък. Тъкмо ще отмъстя на казана за ракия, заради който съм сама в събота вечер. И на мъжете, които не пожелаха да ме вземат ('~')
цитирай
2. shining - 1. 4aiotgluhar4e - Нали няма да прозвучи изтъркано, ако кажа едно простичко: Благодаря ти!
10.11.2012 20:58
За пореден път се убеждавам, че точно истински приятел е този, който ще се появи тъкмо навреме, за да ти каже няколко думи, да те окуражи и да те избави от натрапчивото усещане, че си говориш сам. Разбира се, аз благодаря на всички, които гласуваха за постинга- виждам ги в статистиката, знаем се,благодаря ви приятели! Естествено че не на всеки му се говори или пък е длъжен да взема участие с коментар, аз и така ви благодаря, всички вие мои съмишленици и приятели в блога.
Абсолютно се съгласявам с теб, градим ли градим стени, а повечето не знам дали изобщо имат усещане за това. Какво да ти кажа, ти го казваш в прав текст каквото си е. Но ти благодаря, че ме стопли тази вечер - без ракия и без казана или по точно огъня от специално подбрани пънове и разни нестандартни дървета точно за тази цел. Поне при нас е така. :) Твоята топлина дойде дълбоко от твоето сърце и е по-силна от всичко останало. Благодаря ти,сестрице!
А за казана...ако толкова ти се ходеше, да беше отишла пък :) Има една такава особена тръпка в цялата тази работа, знам я, макар че не съм никакъв пияч. Но атмосферата, усещането е друго нещо. Аз и като кажа, че отивам да пия кафе примерно, не ми е толкова до кафето, колкото до други неща, свързани с общуването с хората. Затова много обичам да пия кафе на някакви най-обикновени, но уютни местенца или пък на гари, автогари, летища и други такива места. Направо си умирам за това. И много благодаря на жена ми, че ми разбира прищевките и ми угажда, макар самата тя ама изобщо не обича да пие кафе. Ама това си е то общуването - без стени и препятствия, поставени от самите нас. Накрая я докарах да се върна на темата. :) Ама се разприказвах и аз...голяма съм досада, нали?
Ти този концерт все пак не каза имаш ли си едно наум да го гледаш? Аз се колебая засега, колкото и странно да би ти прозвучало колебание точно от мен.
Е, направихме си раздумката на мегдана, да видим дали ще се включи и още някой. Хубава да ти е вечерта :)
цитирай
3. stela50 - Включвам се със закъснение ... но с желание и добри чувства...
10.11.2012 23:41
Стените ... винаги са символ на нещо, което притиска, затваря душата,
на липса на простор, свобода - ограничение... И защо си причиняваме
точно това, което не обичаме ... а уж копнеем за свобода, жадуваме
за взаимност и споделеност... но за мислите и мечтите - няма стени.
Наистина има нещо странно и необяснимо в поведението на българина,
има го навсякъде по света, но при нас е много силно изразено...
За съжаление стените помежду ни понякога са много високи ...
Хубавото е, че има хора, които не могат да живеят, обградени от зидове,
затворени между стени, те се намират и стават приятели ... откриват се.
Дали ще дочакаме събарянето ... често на мястото на разрушената стена,
още по- усърдно се изгражда нова, още по- висока и широка ...
Гледам концерта и мислите ми поемат различни посоки, усещането е силно
и вълнуващо, посланията разтърсващи ... Впечатляващо, страхотно ...
Радвам се, че си подарих тези минути и със сигурност пак ще се върна.
Дълго ми липсваха тези късни посещения на любимите блогове.
Прекрасен стойностен постинг !!! Поздрави и благодарности !

цитирай
4. shining - 3. stela50 - Навреме си и ти благодаря!
11.11.2012 10:56
Какво да говорим такъв бил българинаът, онакъв бил. Мисля, че простотията и невежеството се разрастват. Аз мисля, че не пускам постинги за слава и всенародна популярност. Каква ти слава- и да съм имал някакви очаквания за по-многобройни и спонтанни контакги покрай темите, които поставям и обсъждаме, то тези очаквания като че ли се изпариха вече. Реалността е такава каквато е. Ето- и в случая- прочетох новината за предстоящия концерт догодина в България и първо не смятах да пиша за това. После, вечерта си викам, я да пусна един пост, че покрай новината да споделим това онова. Ако има нещо, което най-много ме привлича в блога и изобщо в интернет, то това е идеята за неограничени контакти и възможност да споделиш идеи и интереси със съмишленици. Звучи много простичко. Да, но на практика се получават други неща, да не задълбавам пак в тази банална вече тема. Ще го преживеем и това. И какво ли още не , ще преживеем. Благодаря ти за споделянето - допада ми посоката ти на мислене, относно стените, ограниченията... И затова съм съгласен, че такива хора, нетърпящи високи стени, се срещат с други такива хора, независимо от всичко. И това си е направо прекрасно. Другите дребнички мръснички нещица какво изобщо да си губим времето с тях.
След като си позволяваш късните посещения, това звучи оптимистично и позитивно за нещата около теб.:) Стискам ти палци и се радвам за твоя дух.
И аз ти благодаря, че си тук - както виждаш по-отгоре, задушевен разговор се получава. Светла и слънчева неделя!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 751460
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930