Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2014 22:16 - МАЛКИЯТ МАДЖО ПОЕМА БОП-А,ЧЕСТИТО ПРОТЬЕСТЪРИТИ. ЗАДКУЛИСИЕТО МИ Е МНОГО ПО-ДОБРО ОТ ЗАДКОЛИСИЕТО ТИ.
Автор: kolevm38 Категория: Политика   
Прочетен: 978 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Публикувано на 25.11.2014 / 21:47 Малкият Маджо поема БОП-а, честито, протьестърити. Задкулисието ми е много по – добро от задкулисието ти.

imageАктуалната обстановка, видяна през погледа на култовия автор Георги Дренчев:

Малкият Маджо поема БОП-а, честито, протьестърити.

Един си купил чисто ново беемве и веднага му го откраднали, а не щеш ли и всички вестници и сайтове решили да отразят „новината“. Боеко Орисов и той решил да се впише в общия тон, с характерен пиарски монолог на министерски съвет: „Къде е тръгнал с това чисто ново беемве да обикаля София. Няма ли съд и прокуратура, съдебна охрана, да го наглеждат, а не да върти навсякъде и да предизвиква престъпниците. На нищо не прилича това, крайно време е да реформираме съдебната система“.

Ако некой извади късмета да ме нокаутира, да знае, че аз съм много по – добър от него и след това бързо ще стана и ще продължа напред.

Задкулисието ми е много по- добро от задкулисието ти.

Сайта Фактор, който не е на Боеко, дава трибуна на бояджията за демокрация.

Кой има повече пари, ДП или ББ?
И на колко се дели ДП, при положение, че ББ се дели само на 1? Благодаря за вниманието!

Непео – медиен октопод, истината няма шанс този сезон.

Оживление и подем в реформаторските редици, вървят назначения на шуреи, етърви и семейни приятели, а отдавна прашасали роднински фирми, реформират ЗОПа.

Агенция Пиг, Коледа наближава.

Аз смятам, че господин Борисов не е истински мъж, щом се страхува от потресна мрежа.

След сингъла „оптимизъм и подем, в бизнеса на десебе“, очакваме и първата дългосвиреща плоча на Трибестан Кънев.

Самозапалванията са фойерверки на подема и оптимизма.

В тефтерите на Златанов най важна е партенката ДП- 10, а не ЦЦ, ББ, ИФ, РП и т.н. Протестърите, уникални балъци сте просто, даже сте ББ – балъците на Боеко.

Горе главата, продължаваме напред и нагоре! Между другото, какво ви дава Москов, силничко е?

imageГеорги Дренчев

 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10385734
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930