Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2013 11:45 - Мафията в България се върна отново на улицата - седмичен очерк
Автор: megafon Категория: Политика   
Прочетен: 21593 Коментари: 34 Гласове:
18

Последна промяна: 15.03.2013 13:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Няма и един месец от както правителството на Бойко Борисов подаде оставка, мафията в България е отново на улицата. Алексей Петров се изживява като медийна звезда, а не зад решетките където му е мястото. Трактора обикаля като цветарка всички медии и продължава да обяснява колко невинен бил и как той всъщност помагал да държавата си и бил същински родолюбец. И въпреки свидетелските показания, множеството пряки и косвени доказателства, той обяснява как натопен от службите. Но изненадите продължават.
image
През тази седмица се гледаше поредното дело на "Наглите". Случи се чудо, истинско чудо. Те бяха оневинени от Софийския апелативен съд по делото за отвличане на за отвличането на Георги Георгиев (Пурата). Така Ивайло Евтимов (Йожи), Прокопи Прокопиев, Даниел Димитров (Релето) и Любомир Димитров бяха оправдани. Малко по-рано пък и другата част от наглите бяха оправдани. Изобщо всички ще излезнат невини.  Председателят на съдебният състав по делото "Наглите" в Софийския апелативен съд Мария Митева смята, че процесът срещу групата за отвличания трябва да бъде върнат на първа инстанция и да започне отначало. Причината са допуснати процесуални нарушения, заради които Митева подписа частично оправдателната присъда днес с особено мнение. След като върнат делото на първа инстанция ще бъдат "Наглите" ще бъдат оневинени, а пострадалите сами са си рязали пръстите и са се отвличали. Изобщо жертвите на "Наглите" са шизофреници и никога не са били отвличани. По-късно ще осъдят България в Страстбург за причинени вреди и ще получат обезщетение. Чудесата не свършват до тук.

image

От днес на работа в следствието като следовател  се връща Делян Пеевски, разбира се не безблагодарението на ВСС, който реши в разрез на закона, че може да бъде върнат на работа без да има задължителния двегодишен стаж. Чудеса. Това беше седмицата на чудесата, не искам да си мислия какво тепърва ще се случва. За тези два месеца, които оставят до парламентарните избори, тройната коалиция ще трябва да наваксва испуснатите четири години. От сега почвам да се чудя кои стари мутри ще изплуват в нови одежди, препрани и готови за нови подвизи. Изобщо тройната коалиция се върна с гръм и трясък. Дерзайте братя....



Гласувай:
22



1. socialismus - Не "тройната коалиция се върна с гръм и трясък",
15.03.2013 12:12
а "Б" отборът на Б.Б. се върна с гръм и трясък.
цитирай
2. olivie - ???
15.03.2013 12:30
Извинявай, ама защо не правиш разлика м/у оправдан и онеправдан? Да не би да не си българин?
цитирай
3. tutankhamon661 - megafon
15.03.2013 13:05

Сега като пропищи народът от отвличания и кражби, може пък и да му просветне, че престъпниците трябва да са в затвора, а не по медиите.

Не само Трактора. Слави Бинев също обикаля и дори се сърди, че го пуснали в това или онова предаване - например "Денят преди обед" - а не по друго време. Hе знам какво очаква. Да го пуснат за водещ на новините може би?!!

Нали вече стигнаха до Европейския парламент, та Мишо Шамара се подигра със самозапалилия се Пламен, викайки "Лицемери", докато най-големите държавници на Европа ни уважиха с едноминутно мълчание. Bеднага след това ни отрязаха за Шенген. Hякой ще отрече ли пряката връзка с изцепката на тези "родолюбци"? Оттам също ги изгониха - вероятно и в Европа ги "репресират като дисиденти".



цитирай
4. bezmitove - megafon, ти наистина ли вярваш, че Алесей Петров не е марионетка на Червените олигарси, както е Боко Тиквата?!
15.03.2013 13:39

И че не работят заедно в синхрон срещу българския народ?!
То бива да се правиш, че не разбираш, то може, ама чак пък толкова, вече е абсурдно!
цитирай
5. megafon - Грешка в
15.03.2013 13:40
olivie написа:
Извинявай, ама защо не правиш разлика м/у оправдан и онеправдан? Да не би да не си българин?

бързината. На вас само това ли ви направи впечатление?
цитирай
6. megafon - Да и народа продължава да си мълчи.
15.03.2013 13:57
tutankhamon661 написа:

Сега като пропищи народът от отвличания и кражби, може пък и да му просветне, че престъпниците трябва да са в затвора, а не по медиите.

Не само Трактора. Слави Бинев също обикаля и дори се сърди, че го пуснали в това или онова предаване - например "Денят преди обед" - а не по друго време. Hе знам какво очаква. Да го пуснат за водещ на новините може би?!!

Нали вече стигнаха до Европейския парламент, та Мишо Шамара се подигра със самозапалилия се Пламен, викайки "Лицемери", докато най-големите държавници на Европа ни уважиха с едноминутно мълчание. Bеднага след това ни отрязаха за Шенген. Hякой ще отрече ли пряката връзка с изцепката на тези "родолюбци"? Оттам също ги изгониха - вероятно и в Европа ги "репресират като дисиденти".




Какво стана със стачките? Оказаха, че всичките са ръководени от хора, които са гравитирали от средите БСП. И в момента като паднаха от власт ГЕРБ всички мишки изпълзяха. И наистина сега реват в Европа, че били репресирани. Хаха.
цитирай
7. olivie - ДА
15.03.2013 14:30
Тук съм казал повече: http://nikikm.blog.bg/politika/2013/03/14/aleksei-petrov-v-plovdiv-predlaga-konfiskaciia-na-energoto.1064237
Извинявай, не вярвах че може да сбъркаш два пъти едно след друго, едно и също нещо. По - добре си почини.
цитирай
8. apostapostoloff - В България мафия няма!
15.03.2013 14:44
Да! В България мафия няма!
цитирай
9. lado - Нямаш си представа , че този път удари с право мерене...себе си!
15.03.2013 15:37
"Няма и един месец от както правителството на Бойко Борисов подаде оставка, мафията в България е отново на улицата."

Естествено,защото вече не са в Министерски съвет любимите ти ръководители, а на улицата. Безработни. Ще трябва да управляват образно казано "от улицата" дистанционните си подопечни - ТРайков, и другата сбирщина. Като четирима от тях са назначени с крещящо нарушение на Конституцията. Тупан. Също и ВМИР, Гербсениор и тъпака Тутан. Все едно един х.й ви е правил. Съсипахте България, безмозъчни типове...
цитирай
10. tutankhamon661 - 9. lado - Нямаш си представа , че този път удари с право мерене...себе си!
15.03.2013 15:51
lado написа:
"Няма и един месец от както правителството на Бойко Борисов подаде оставка, мафията в България е отново на улицата."

Естествено,защото вече не са в Министерски съвет любимите ти ръководители, а на улицата. Безработни. Ще трябва да управляват образно казано "от улицата" дистанционните си подопечни - ТРайков, и другата сбирщина. Като четирима от тях са назначени с крещящо нарушение на Конституцията. Тупан. Също и ВМИР, Гербсениор и тъпака Тутан. Все едно един х.й ви е правил. Съсипахте България, безмозъчни типове...




Кратуна като теб да дава акъл ?!!!!??

Преди време някакъв анонимен в моя блог те нападна, че си имал фирма, но си фалирал или нещо такова. След този случай ти повече не се обади, което означава, че вероятно има някаква истина.

Слушай новина: не на всеки фалирал е виновна държавата. Понякога е от некадърност.

А и като си спомня, че ти защитаваше всички мафиоти наред - не трябвало да ги съдят, защото нямало доказателства. Hищо че по същото време от ФБР обясняваха: с такъв доказателствен материал във всяка друга държава подсъдимият щеше да е вече зад решетките. Ама не, за теб беше важно да плюeш правителството!

Още нещо: предсказанието ти, че ГЕРБ ще паднат от власт, не важи и никой не е длъжен да те черпи. Щеше да е в сила, ако нямаше такива като теб да плюят денонощно. Tо не може да саботираш, а после да се биеш в гърдите, че си познал!

цитирай
11. tutankhamon661 - lado
15.03.2013 15:57

Оооо, преследван от администраторите на сайтa се представяш!

Ееее, ти наистина си изтрещял!

Аман от жалки дребни душици, които си въобразяват, че са тоооолкова важни, от национално значение, че дори им трият публикациите ....... по поръчка на правителството /!!!!!!/.

Добре си, Lado, добре си! Следващия път се представи за космонавт, магьосник .... или не ........ давай направо с Живия Бог Блогбегейски. Отива ти, шъ знайш!


цитирай
12. megafon - Как го установи това?
15.03.2013 16:29
apostapostoloff написа:
Да! В България мафия няма!

По емпиричен път ли? Защото житеският опит в България показва, че мафията е пуснала пипала навсякъде.
цитирай
13. megafon - tutankhamon661
15.03.2013 16:30
lado написа:
"Няма и един месец от както правителството на Бойко Борисов подаде оставка, мафията в България е отново на улицата."

Естествено,защото вече не са в Министерски съвет любимите ти ръководители, а на улицата. Безработни. Ще трябва да управляват образно казано "от улицата" дистанционните си подопечни - ТРайков, и другата сбирщина. Като четирима от тях са назначени с крещящо нарушение на Конституцията. Тупан. Също и ВМИР, Гербсениор и тъпака Тутан. Все едно един х.й ви е правил. Съсипахте България, безмозъчни типове...

е казал достатъчно за теб. Няма нужда се повтарям.
цитирай
14. balgarski7vinarki - попитали са новият кибер -полицаи ...
15.03.2013 19:03
И тои казал "tutta.."- "Коя мафия ще ликвидирате наи напред?"
цитирай
15. bringo - Хич не са ми интересни старите мутри на прехода!
15.03.2013 23:05
Само да ви информирам:
КОЙТО ГЛАСУВА ЗА СТАРИТЕ ПАРТИИ НА ПРЕХОДА, Е МАЗОХИСТ И НЯМА НИКАКВИ ОСНОВАНИЯ ДА ГИ ПЛЮЕ ПОСЛЕ !!!
цитирай
16. ba6tata4 - boiko
16.03.2013 00:16
много му стана на бойко,сега и автомат намерили до тях,е то ако си чист няма да искат да те ъбиват бе,не се знае от кой сте дойде изненадата обаче дали сретан йосич дали брендо заради детето ,бойко бягай бързо и далече че и куиович ти има зъб
цитирай
17. megafon - Хората, които спомена
16.03.2013 07:47
ba6tata4 написа:
много му стана на бойко,сега и автомат намерили до тях,е то ако си чист няма да искат да те ъбиват бе,не се знае от кой сте дойде изненадата обаче дали сретан йосич дали брендо заради детето ,бойко бягай бързо и далече че и куиович ти има зъб

до един са с досиета. Ти май си им фен, а?
цитирай
18. platon - Бих искал да попитам автора
16.03.2013 08:10
Не е ли същият Алексей Петров който е в съдружие с Бойко Борисов.?Не беше ли в родобно съдружие Борисов и с Маджо./справка фирменото отделение на съда/ ?Не пишеше ли в досието Буда, че Борисов като близък с оперативно интересни лица е подходящ за информатор на службите? Не пише ли в побликуваните грами на американското посолство за причасността на Борисов към организираната престъпност?
цитирай
19. megafon - Ами питай и ще ти се отговори
16.03.2013 09:12
platon написа:
Не беше ли Борисов в съдружие със същия Алесей Пегров, а и с Маджо? Не пишеше ли в публикуваното досие на Борисов/Буда/ че като близъкс организираната престъпност е подходящ за информатор? Не пишеше ли в раздекретените грами на американското посолство/разбирай ЦРУ/ , засъпричасността на Борисов към организираната предтъпност?

Досието на Борисов като агент Буда е фалшиво и е с цел пуснато да повярват хората. В грамите пуснати от сайта Биволь също са фалшиви. За фирма, май е имал през ранните 90те, която е останала само на документи. Да не забравяме, че единствено това правителство се бореше с претъпността. Никое друго не е направило толкова неща и реално да има резултати.
цитирай
20. platon - Сори драги Мегафоне
16.03.2013 09:42
megafon написа:
platon написа:
Не беше ли Борисов в съдружие със същия Алесей Пегров, а и с Маджо? Не пишеше ли в публикуваното досие на Борисов/Буда/ че като близъкс организираната престъпност е подходящ за информатор? Не пишеше ли в раздекретените грами на американското посолство/разбирай ЦРУ/ , засъпричасността на Борисов към организираната предтъпност?

Досието на Борисов като агент Буда е фалшиво и е с цел пуснато да повярват хората. В грамите пуснати от сайта Биволь също са фалшиви. За фирма, май е имал през ранните 90те, която е останала само на документи.



Как така фалшиво било досието? Напротив приятелю, започна разследване за изнасяне на квалифицирана информация. Досието си е редовно и дори разработващият офицер/сега зам шеф на ДАНС/ се изказа по случая в интервю във в Преса. Какво значи в ранните годинина 90те? Та тогава се зараждат групировките и тогава именно са и тези съдружия с Маджо, Петров и бай Миле. Тогава и взривяват джипа на Борисов в който пострада приятелката муБориславова. Колкото до " Бивол" то е препечатка от "Уилкис". Сайтът е укоряван и съден , че изнася квалифицирана информация, но никога не е обвиняван за невярна. Ако знаеш повече от една дума/ конграчулейшън:)/ на езика на Шекспир потърси и ще прочетеш. Впрочем фалшиво ли е прекратеното дело зацигарената фабрика произвеждаща контрабандни цигари/ съдружници вътре Бориславова, борисов,Маджо, Бай Миле/ и как така бе прекратено с хваната наличност на големи количедтвацигари без бавндерол. Ти наистина ли смяташ, че спират България и Румъния за Шенген защото имало протести у нас както каза премиерът в оставка. Ами то вчера и онзи ден и Брюксел се тресеше от протести. Дали няма да извадят белгийците от Шенген? Подаването на оставка е демократичен акт, а в случая с Барисов едно от малкото правилни решения на същия . Впрочем може и да си прав. " Мафията излезе на улицата" понеже напусна Министерски съвет:)
цитирай
21. megafon - Ами ти трябва да си сляп
16.03.2013 10:11
и да не виждаш това, което се случва в държавата. Това, което направи Борисов не го е правил никой досега за 23 години. А за досието му се изказаха достатъчно хора от бивши и настоящи ченгета и прокурори и всички казаха, че е фалшиво. А вестник "Преса" знаем кои интереси обслужва.
цитирай
22. kostadin - quote]
16.03.2013 10:21
Боко Както винаги избяга от поставените му задачи с които сам е обещавал ,че се ангажира .Кръгла 0
цитирай
23. koshmar - Вярно, че в България няма мафия!
16.03.2013 10:47
apostapostoloff написа:
Да! В България мафия няма!


Мафията си има държава, България.
цитирай
24. platon - И какво направи Борисов ?
16.03.2013 10:56
megafon написа:
и да не виждаш това, което се случва в държавата. Това, което направи Борисов не го е правил никой досега за 23 години. А за досието му се изказаха достатъчно хора от бивши и настоящи ченгета и прокурори и всички казаха, че е фалшиво. А вестник "Преса" знаем кои интереси обслужва.


Изтради с около 30 км повече магистрален път/според думите на Л Павлова/ от предишното управление и доста по малко първокласни пътища /пак по нейните думи/ Само че предищните ги направиха със средства от бюджета , а Борисов със средства на ЕС/което е положително/ Останалото обаче е "шок и ужас" При резерв от над 8млрд/какъвто и по татово време не сме имали/ сме под санитарния минимум. Емитирани заеми занад 2млрд.Опоскани парите на Здравната каса. Задлъжнялост към бизнесакато невръщане на ДДС и неплащане заизвършена дейност за повече от 2млрд. От там и множество фалити, най голямата безработицазатези 23ти години и протести с мирис на изгоряла човешка плът. Подобни показатели наистина не е имало запоследните 23 години. Колкото за интервюто в Преса. То е на сегашния зам председател на ДАНС, назначен от Борисов като такъв и работил известно време и в ИПОН. Прави разлика между фалшиво и нерегламентирано. Тоест излезнало на "светло" незаконно. Цветанов разпореди проверка/не опровержение/ да се резследва как е излязло досието заБуда. Осаза се, че на два пъти е вадено от архива по времето на управлението на Станишев . Точно за това бе и уволнен Сертов преди месец./ Бившия шеф на Данс и шеф на някаква агенциядо скоро/ Цветанов се закани да го даде и на съд, но сега повече се грижи как Бойко и Ко да не отидат при Темида
цитирай
25. megafon - До 24
16.03.2013 11:22
Разлика, която споменавате е само за магистрала Тракия. Другите магистрали все още не са завършени, но са почнати. Второ Борисов успя да вземе толкова пари от ЕС, колкото нито едно правителство събрани на куп преди това. Относно валутния борд и бюджетния излишък не стоят така. Когато Борисов дойде на власт в България имаше 8млрд. лева, но със скрити дупки в бюджета от 2 млрд. Още със самото си идване на власт Борисов трябваше да се справя с огромни зейнали ями в бюджета, фалшиво прикриване на икономическата криза. Да си припомним думите на Орешарски и Станишев, които казваха, че в България криза няма, а тя беше почнала преди повече от 1 и 1/2. От както Борисов е на власт той трябваше да извърши плащания забъркани от умника Велчев, дупки забъркани от другия гении на финансиите Орешарски + закъсняли плащания на земеделци, АЕЦ Белене, забавено връщане на ДДС за стотици милиони левове. Петко Сертов беше уволнен по ред други неща и едно от тях беше тясните му връзки с честния и почтен човек Алексей Петров и още куп честни хорица. И в крайна сметка, човек вижда това, което иска да види и коментира това, което му е най-удобно. Но по делата си ще ги познаете.
цитирай
26. koshmar - Що не прочетете Отвореното писмо на ...
16.03.2013 11:52
Що не прочетете Отвореното писмо на Едвин Сугарев до Главния прокурор, където се описват престъпленията на оная сган от Тройната коалиция,ами само Бойко ръфате? Престъпник е, ама Станишев сто пъти по голям престъпник.

И това да не съм го измислил аз - що не заплашваха червената тиква Сергей, ами бат Бойко?

Има сериозна опасност за живота на бившият премиер на страната Бойко Борисов, са заявили за агенция КРОСС източници от Министерството на вътрешните работи. Според тях има голяма вероятност в непосредствена близост до резиденция “Бояна“ да се е подготвял атентат срещу бившия министър-председател.

По-рано днес вестник “Стандарт“ обяви, че автомат “Калашников“ с пълнител и заглушител е намерен между къщите на Бойко Борисов и Ахмед Доган. Оръжието е било открито в изоставен строеж на къща на улица “Владимир Димитров-Майстора“.

Автоматът е бил оставен точно по тясната уличка в квартал “Бояна“, по която експремиерът Бойко Борисов традиционно се качва на разходка из Витоша. Улицата обаче е в непосредствена близост и до улица “Стар Беловодоски път“, където е къщата на Ахмед Доган.

Автоматът е стоял там от няколко дни, а изведнъж местните хора забелязали неизвестни лица да се въртят около изоставения преди година градеж.
цитирай
27. tutankhamon661 - megafon
16.03.2013 11:56

Искам специално да те поздравя, защото ти и Vmir сте единствените, имащи смелостта да посочат истинското лице на мафията - Алексей Петров и Слави Бинев.

А страхливците, които се скъсаха да плюят по Борисов, но не смеят дума да обелят за споменатите по-горе двама, заслужават единствено моето съжаление. Те не знаят друго освен да се скрият под масата и да бълват срещу онези, за които няма да им потърсят сметка.

Защо, бе? Hали сте гооууеми дисиденти, партизани, апостоли .... Каквото и да мислите за Борисов, не можете да отречете престъпните занимания на Трактора и Бинев. Защо се страхувате да го кажете? Понеже тогава наистина ще ви потърсят, а щом ще ви потърсят, ставате по-тихи от тревата.

Революционери, беее ...
цитирай
28. platon - До мегафон
16.03.2013 12:58
Преставам да споря с теб защото явно си пристрастен. Алексей Петров е същата бира като и Покойния Стоилов, братя Галеви, Баретата, Борисов Маджо...Използват уменията си придобити от пребиваването си в МВР за да свормират престъпни структури. Не напразно в началото са и съдружници. Кой какво казал не вярвам. Има ,статистика има публикувани бюджет, одити на Сметната палата , емитирани заеми.
Който има средна и дребна фирма е наясно с рекета на държавата/освен ако не е близо до властта/ Рично аз бях две години на ръба зарад невърнато ДДС. Принудиха ме да лъжа за да оцелея. Просто не отчитам 80% от оборота.
За Бинев не знам много. Смешен ми беше с архонтството. Кръчмар- архонт:))) Все пак мъжко момче излезе и не отстъпи пред покойния Георги Илиев. Съди го до дупка и го осъди. Да ти кажа ли кой е свирил и пял пред босовете на конкурентите им от СИК. Както се разбра и на друго място е "пял," и за това го гони сега параноята. Колкото до еврофондовете. Естествено е да е взелнай много. Та ние 2006та влезнахме. През 2007ма , 8ма се напасваха нещата. Следващото правителство независимо чие ще е най вероятно ще вземе далеч повече от сегашното в оставка.Нещата са понякога комични драги. Първанов подписа договора за НАТО въпреки, че прави митинги против пакта. Станишев подписа за ЕС. Да , но за ЕС работиха и Виденов, и Костов, и цярят. Приемането на Б-я в ЕС, привеждането на нашето законодателствов съответствие с това на ЕС, изграждане на съответните структури и бенефициенти всичко това бестрашна хамалогия с която калинките на Борисов нямаше да се справят. Та Виж за Шенген ни подритват цял мандат. Не ми е на сърце и Станишев/по други причини/, но между него и Борисов разликата е като между Лом и Лондон. Единият е шеф на ПЕС втори мандат, негов колега по партия е шеф на Юнеско, а кадър на Борисов/Желева/ на два пъти се изложи при пологащи ни се места при това/ за комисар и в ЕНП/. Не бъди като тези от с Бисер. Вместо да го съдят за некомпетентност те благодарят милите
цитирай
29. megafon - Не съм пристрастен. За Бойко
16.03.2013 21:35
Борисов има изфабрикувани някави неща. Разсъждавай малко нито ЕС, нито САЩ нито Русия биха работели с престъпник начело на нашата държава. Да не говорим да усвояваме пари от ЕС. Благодарение на Цветанов, България е направила едни от най-успешните си международни полицейски акции. Арестуването на Куйович е една от тях и единствено Борисов имаше силата и смелостта да го арестува. В Холандия съдията по делот си направи отвод, защото го беше страх да съди Куйович. Борисов за разлика от другите може и да е, може и да не е престъпник е направил много неща за тази държава. Най-малкото, за което трябва да сме му благодарни е, че няма да се строи АЕЦ Белене, но пък се оказа, че България е подписала такива договори с AES, че сме заробени за цял живот. Историята ще оцени Борисов, народа също, но с 20 годишно закъснение. Никой не е пророк в собствената си държава.
цитирай
30. platon - Ти не само че си пристрастен приятелю,
17.03.2013 09:14
но си готовда пристанеш на Борисов...при товасамоотвержено и със страст. Безсмислено е да опонираш на влюбен човек.Бъди здрав! Понеже днес е Сирни Заговезни прости ми че имам собствено виждане по въпроса:)
цитирай
31. megafon - Разсмя ме искренно....
17.03.2013 09:43
platon написа:
но си готовда пристанеш на Борисов...при товасамоотвержено и със страст. Безсмислено е да опонираш на влюбен човек.Бъди здрав! Понеже днес е Сирни Заговезни прости ми че имам собствено виждане по въпроса:)

Така ли се казва вече на хора, които виждат нещата отгоре и безпристрастно? Влюбен? Аз уважавам хората със собствено мнение, но държа и на фактите. Когато се хвърля кал нека да се хвърля почтено и достойно. Иначе се принизяваме до онези същите, които не можем да дишаме. Извинявай и от мен затова, че виждам нещата такива каквито са и ги наричам със собствените им думи.
цитирай
32. marystaneva - Мафията празнувала при оставката на Борисов...
21.03.2013 15:05
Мафията празнувала при оставката на Борисов. Сигурно има защо...

http://www.dnes.bg/politika/2013/03/06/mafiiata-praznuvala-pri-ostavkata-na-borisov.181865

Някои празнуват... Някои го плюят...
Други постоянно и целенасочено ни набиват в главите, че "всички са маскари" и не си струва да гласуваме... А дали е така? Не мисля... Но част от хората ги слушат - къде от незнание, къде от мързел... Не умеят да анализират и най-много мразят да мислят... Виж, ако някъде има някаква далаверка - първи са...

Повтарят:
"...Майната и на държавата, майната им и на политиците – важното е на нас да ни е добре! Никой не помисли, че това не може да продължава до безкрайност, че държавата не е брашнен чувал, а дори и да беше, все някога щеше дойде ден, в който ще спре да пуска. И тогава няма да има пари за образование и здравеопазване, за пенсии, заплати и инвестиции, а ние ще търсим виновник. Ще си повтаряме, че са виновни ТЕ, отчасти и НИЕ, но никога – АЗ! Всъщност, всеки от нас е виновен. И този, който е откраднал милиони чрез източване на ДДС, и този, който е източвал от парите ни за здравеопазване, и този, който не си е плащал данъците и осигуровките, дори и този, който се е возил без билет в трамвая. Виновен е както този, който е взимал рушвети, така и този, който ги е давал. А най-вече този, който си е „затварял” очите пред всичко това..."

А аз продължавам да се чудя дали е луд или е герой... :(

http://marystaneva.blog.bg/politika/2011/05/09/a-ti-kakyv-si-lud-li-si-ili-si-geroi.744210
цитирай
33. анонимен - Мафията в България не само се върна отново на улицата ,
01.04.2013 16:28
но шумно влезе и в домовете ни, и то в праймтайма на много телевизии.
За съжаление това става и заради въртигъзници-телевизионери, които сега се мъчат да бъдат на върха на вълната с лозунга "ние сме гласа на народа" .
цитирай
34. demograph - Прав си Андрешко...от вчера е факт
02.04.2013 13:32
че цялата държавна и медийна машина, се рестартира и заработи по програмата от времето на тройната коалиция..Това който не го вижда, си криви душата или е сляп.
Когато малко по-задълбочено се вникне в явлението, ще види се тенденцията.
Не може случайно, в Неделя 30.03 по всички телевизии на мафията да започне едно и съща атака. Да се появят едни знакови лица и да заповтарят, познати на паметливите,едни и същи лъжи, от време оно.
Няма случайности- пак точно в това време,- цепения в сините, при Кунева, по разните наивни движения на протеста...и роене на едни лидери, Биневци, Петровци.
Извън ударите на кампанията останаха/за сега/ само ДПС и АТАКА, а нещо като защита от Кеворк и другите, получи ГЕРБ...Говорителите на мафията посочиха като враг обичайният заподозрян - Костов. Заедно с него, отсвирените от БСП Р+Р нападнаха и Станишев. Алексей Петров пак си поведе битката срещу ББ и ЦЦ...
И излиза, че кукловодите ни готвят манджа без Костов и без Станишев.
А за ББ и ГЕРБ се чудят.
Така излиза.
Понеже НЯМА друг избор, остава компромиса герб+дсб+някакви нови десни.
Ако един от елементите излезе от този сбор - следва многобройна "тройна" коалиция скрита зад някакъв параван и връщане към ония времена.
А Бойко тук е само някаква си личност.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: megafon
Категория: Политика
Прочетен: 2564622
Постинги: 194
Коментари: 3754
Гласове: 2059
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930