Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2020 20:09 - Корона в.
Автор: germantiger Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1604 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 30.03.2020 14:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПОСТИНГА МИ В ЧАСТТА С МОДЕЛА ДАНИЕЛА РЬОШ БЕШЕ ИЗТРИТ - без да има "орган"

за това красавицата отпадна поради цензура и остава "сухия текст"

...

Кафа с тоя вирус, но и аз съм човек

Поддавам се и излишно се разписвам, но ум не трае

  ......

  "НИЕ" ЗНАЕМ, ЧЕ НАИСТИНА ИМА ВИРУС И ТРАГЕДИЯ

  "НИЕ" ЗНАЕМ, ЧЕ НАИСТИНА НЯКОЙ ЩЕ СПЕЧЕЛИ ОТ ТОВА

  "НИЕ" ЗНАЕМ, ЧЕ ЗАПАДА И ИЗТОКА СЛУЖАТ НА ТИЯ КОИТО РУЛИРАТ ВЕКОВЕ

  "НИЕ" ЗНАЕМ, ЧЕ ДЕМОКРАТИ И НЕДЕМОКРАТИ СА ЕДИН ТЕАТЪР и никога няма молитва или надежда

  така се прави - реален вирус, истинска драма, печалба за избраните горе и долу

  няма боклук като Ванга или Дънов, няма Хуманизъм и независима държава

  никога никой не е възлюбил човека

  ......

  - никой държавник не говори за китайска вина, защото е по-важно да мине криазата ли - "смях"

  - защото сме много солидарни и в такива световни кризи не се търси вина ли - глупости

- маса държави с помощ?! си правят Пи аР - русия, китай, вероятно и други

- не виждам "паднали глави" в ЕС за това, че всичко бе допуснато тук

- част ОТ БИЗНЕСА световния МАСОВО ГУБИ И ПОЧТИ МЪЛЧИ

- АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ, АВИАЦИЯ, СВЕТОВНИ ГИГАНТИ

- СФЕРАТА НА УСЛУГИТЕ здраво се е затворила

  ......

  МАСА БУГАРСКИ БОКЛУЦИ СИ ПРАВЯТ ПОЛИТИКА - волгиновци, карбовски, дъревци, ниновици

  МАСА БУГАРСКИ БЛОГЪРИ ЕЖЕДНЕВНО ПУСКАТ ПОСТИНГИ - тук аллекс, анетта итн

  това е нормално - хората сме лайна и никаква трагедия не ни спира да воним

  ..........

  Опорни точки и какво историята учи

- в две световни войни едни лидери на света спечелиха

- тези лидери са избрания народ и техните лостове, средства, обслужващи гой

- това в историята го е имало от персия, вавилон, рим та до световните войни вкл.

- същото се наблюдава през новото време и всички монархии, държавици със заеми

- аристокати, партии, демократи, недемократи - те се различавали ли - ТЕ СИ И ПРИЛИЧАТ

- нито Форд, нито Мерседес, нито Путкин, нито Трамп, нито Урсула ритат срещу това над тях

  ..........

  ЗА НАС ДРЕБНИТЕ ЧОВЕЧЕТА

  - маса хора ще загубят и губят работа

  - маса хора ще обеднеят в имоти, кредити, изядени спастрени пари

  - маса хора вероятно след това ще се цанят ефтино за работа след кризата

  - позната ми спомена, че рецесиите се спретвали на цикъл от 10 (примерно) години

  - поне аз знам как се спретват войни и съм попрочел как се спретват дори фалити

  със сигурност ни чака ЛОШО И ПО-ЛОШО, БЕЗ СЪМНЕНИЕ И СИГУРНО

  ..........

  ЗАКЛЮЧЕНИЕ

  Аз съм убеден, че вирус и смърт има, че маса медици са почти герои и има човешка трагедия

  Чудесно знам, че така се прави истинска криза, истинска война или истински срив

  Има реален удар, действителна опасност вирус, война, загуба, колапс

  И след тази реално сервирана гавра следва ползата и печалбата

  Така се прави - реалност и натиск, най-доброто театро е истинското "театро"

  ИСТОРИЯТА НА СВЕТА УЧИ - ТЕЗИ НА ЗЕМЯТА С ТОЗИ НА НЕБЕТО СА ВИНАГИ ЗАЕДНО

  ЖИВОТА УЧИ И ДРУГО - има случаен елемент и не всичко е конспирация, има несистемност

  ТОВА ВЪН ОТ СИСТЕМАТА И КОНСПИРАЦИЯТА ОТНОВО СЕ ПОЛЗВА В НЕЙНА ПОЛЗА

  РЕКАПИТУЛАЦИЯТА - МАЛКИЯ ЧОВЕК Е СЛАБ И СЕ НАДЯВА, МОЛИ, БОРИ

  ТОЙ МАЛКИЯ ЧОВЕК ВИНАГИ ГУБИ, НО И ПРЕМИНАВА, ОЦЕЛЯВА

  оцеляват на война не всички разбира се, милиони мрат

  малкия човек ако оживее си мисли че му е помогнал господ, случая, лично сам

  ......

  аз съм малък човек като всички вас/нас в блога

  АЗ НЕ ВЯРВАМ В ДЪРЖАВИ, НЕ ВЯРВАМ В УПРАВНИЦИ, НЕ ВЯРВАМ В БОГ

  ВСИЧКИ ТЯХ ГИ ИМА, ТЕ СА НАД НАС и за бог съм почти убеден че нещо си има

  НО ИСТОРИЯТА И МОЯ ЖИВОТ МИ Е ПОКАЗАЛ, ЧЕ АЗ СЪМ НИЩО ЗА ТЯХ

  и това е нормално - какво съм аз - нищо, дребно, пясък

  само по детски се дразня като виждам толкова слаби хора в живота

  хора с надежди, хора с молитви, хора с вяра в държава, с вяра в себе си или в бог

  АЗ МРАЗЯ ЗАСЛУЖЕНО и мразя театъра в историята на гърба на победените

  малкия човек винаги ще е победен

  стана метафизично и патосно

  ......

  ВПРОЧЕМ ... !!!

  - Германия приела 200 италиански болни в Хамбург

  - Германия пратила едръ "Еърбъс" в Бергамо

  - Германия пратила медици екипи в Бергамо

  А ЗАЩО НЕ ЧУВАМ В БЛОГА НЯКОЙ ДА ТРЪБИ ЗА ТОВА

  ЗАЩО НЕ ЧЕТА КАКТО ЧЕТОХ ТОВА ЗА РУСКИ И КИТАЙСКИ "ПОМОЩНИЦИ"

  ааа дааа - защото Германия няма широката руска душа, да да

................

ОТ ПОСТИНГ НА ГЕТМАНС:

25MAR2020

"Руската страна не се е обръщала с официално искане за осъществяването на полета на руски военни самолети над нейна територия.

Полското правителство призовава руските медии "по-внимателно да проверяват източниците си на информация".

Освен това, руските държавни медии твърдяха, че Германия е отказала помощ на Италия, въпреки официалните съобщения, че Саксония взема италиански болни на лечение, а по същото време, когато в Италия пристигнаха руските самолети, там кацнаха самолети с хуманитарна помощ от Германия, Франция и Китай.


  ................


  съжалявам, че във времето НЕ направих постинги за автори които съм чел преди години някои, а други прочетох лятото, края на 2019 и началото на 2020 - те имат отношение към темата:

  протоколите на Сионските дрисльовци

  - ДЕЙВИД ДЮК

  - МАРК ВЕБЕР

  - ОЛИВЪР РЕВИЛЛО

  - ЕРНСТ ЦУНДЕЛ

  - ЮРГЕН ГРАФ

  - ФРИДРИХ ШАУМБУРГ-ЛИППЕ

  - КОНСТАНТИН РОДЗАЕВСКИЙ

  - НИКОЛА НИКОЛОВ

  - ЕМИЛ АНТОНОВ

  предстои ми да прочета Хогган и Брукнер
 



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4622319
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031