Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2015 08:16 - Добра вест от чудесният разказвач Васил Венински!
Автор: iliada3 Категория: Хоби   
Прочетен: 3420 Коментари: 5 Гласове:
11

Последна промяна: 17.03.2015 08:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Добра вест

 

С удоволствие съобщавам на моите читатели и приятели, че до няколко дни ще излезе най-новата ми книга с разкази „РАЗРОВЕНА ЖАРАВА“. На корицата е великолепната картина „България” на плевенската художничка Илиана Димитрова.

image

 

Още на първа страница съм приготвил една изненада за всеки, който си вземе сборника. На всяка книга от тиража ще има надпис от издателството „Екземплярът е специално отпечатан за”, като името и фамилията ще се допише на ръка от мой приятел художник, а при желание може и от самия купувач (ако не иска да разкрива самоличността си или пък желае да я подари на друг). Надявам се, тази безплатна екстра1 да допадне на истинските ценители.

image

 

"РАЗРОВЕНА ЖАРАВА” няма да се разпространява по обичайния начин, а може да се закупи единствено от автора. Цената на книгата е 7 лева, а пощенските разходи за доставка на един брой от нея в рамките на цялата страна са в размер на 1,50 лв.. Или за 8,50 лв.(платени с обикновен пощенски запис) ще държите в ръцете си една качествена книга, от която досега в мрежата не е публикуван нито ред.

 

За повече подробности се обадете на лични съобщения.

 

 Васил Венински 

 


  1Идеята за надписване копия на книги е на г-н Иван Богданов – председател и издател на Фондация „Буквите”(виж Ив.Богданов „Пътят ня книгата”- 2014), но гореописаният подход е изцяло мой.


http://veninski.blog.bg/izkustvo/2015/02/24/.1341025
Копирано!






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada3 - И нека добавя-
17.03.2015 08:19
докато успея да кача постинга си книгата на Васко е вече на пазара!Насладете и се!
Почуствайте се българи!Приятно четене!
цитирай
2. katan - Дори е пристигнала и при мен:).
18.03.2015 20:01
Жалко, че късно ми донесоха съобщението. Щях да чета сега:).
Нищо и утре е ден, живот и здраве!
Поздрави на Васко и на теб за прекрасната корица!
цитирай
3. iliada3 - Аз също очаквам пратка с чудесните разкази,katan!
19.03.2015 10:12
katan написа:
Жалко, че късно ми донесоха съобщението. Щях да чета сега:).
Нищо и утре е ден, живот и здраве!
Поздрави на Васко и на теб за прекрасната корица!

Знам ,че тя вече е в Плевен!Ще четем по едно и също време!
Благодаря ти за споделеното!
Прекрасен ден от мен!
цитирай
4. donchevav - Да, и аз вече я чета! Отнася ме, пр...
22.03.2015 08:25
Да, и аз вече я чета! Отнася ме, пренася ме, завръща ме - не знам друга книга скоро така да ме е поглъщала.... И още веднъж поздрави за страхотната картина - много тематично се е поучило! Честита Първа пролет, Или! Прегръдка!
цитирай
5. iliada3 - Прочетох първият разказ и затворих книгата -отварям я всяка вечер ,като десерт след вечеря!
24.03.2015 08:08
donchevav написа:
Да, и аз вече я чета! Отнася ме, пренася ме, завръща ме - не знам друга книга скоро така да ме е поглъщала.... И още веднъж поздрави за страхотната картина - много тематично се е поучило! Честита Първа пролет, Или! Прегръдка!

Чудесна книга!Вен е много уникален разказвач и неговите работи ще се четат с интерес не само сега,Вени !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iliada3
Категория: Хоби
Прочетен: 701870
Постинги: 483
Коментари: 1933
Гласове: 13943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930